![]() |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anketimiz: Halay mı, Horon mu? | |||
| Halay |
|
2 | 66,67% |
| Horon |
|
1 | 33,33% |
| İlgilenmiyorum/Fikrim Yok. |
|
0 | 0% |
| Katılımcı sayısı: 3. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Guest Üyelik Tarihi: Üye No: Mesajlar: n/a Nerden: Cinsiyet: Web Site: IRC Sunucu: IRC Radyo: Aldığı Beğeni: Beğendikleri: |
Halay mı, Horon mu?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest Üyelik Tarihi: Üye No: Mesajlar: n/a Nerden: Cinsiyet: Web Site: IRC Sunucu: IRC Radyo: Aldığı Beğeni: Beğendikleri: |
halay
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest Üyelik Tarihi: Üye No: Mesajlar: n/a Nerden: Cinsiyet: Web Site: IRC Sunucu: IRC Radyo: Aldığı Beğeni: Beğendikleri: |
Aslında ilgilenmiyorum ana horon
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest Üyelik Tarihi: Üye No: Mesajlar: n/a Nerden: Cinsiyet: Web Site: IRC Sunucu: IRC Radyo: Aldığı Beğeni: Beğendikleri: |
ikisinide izlemek hoş =)
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest Üyelik Tarihi: Üye No: Mesajlar: n/a Nerden: Cinsiyet: Web Site: IRC Sunucu: IRC Radyo: Aldığı Beğeni: Beğendikleri: |
Karadenizli olarak halay diyorum.
|
|
|
|
![]() |
|
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | Arama |
| Stil | |
| Forum | Bilgilendirme |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.6 Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd. Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1 Forum Barinma ve Kurucusu: www.ozlubilisim.com İRCForumun.NET Forum Sahibi: karizma_ |
|