![]() |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
#1 |
Üyelik Tarihi: Jan 2023 Üye No: 923 Mesajlar: 433 Nerden: 58 Sivas Cinsiyet: Bayan Web Site: ırc.irforumun.com IRC Sunucu: Bayan IRC Radyo: IrcforumunFm Aldığı Beğeni: 11 Beğendikleri: 5 |
Dünyanın en çok popüler mesajlaşma platformu WhatsApp, geçtiğimiz yazdan beri bir Mac uygulaması üzerinde çalışıyor. Bugün ortaya çıkan bilgilere göre uygulamanın beta sürümü artık denemek isteyen tüm WhatsApp kullanıcıları tarafından kullanılabilir.WhatsApp, özgün Mac beta sürümünü bugün açtı
WaBetaInfo'nun bildirdiğine göre WhatsApp'ın yerel bir sürümünü bekleyen Mac kullanıcıları artık sorunsuz bir şekilde indirebilir. Bu yeni uygulama, Mac donanımı için optimize edildi. Bunun yanı sıra Mac Catalyst ile oluşturuldu. Bundan dolayı da mevcut web sürümünden daha hızlı ve verimli bir şekilde karşımıza çıkıyor.Ayrıca bu sürüm sayesinde kişileri ve etkileşimleri bir bakışta görmeniz mümkün. Bunun yanı sıra sohbetler, aramalar, arşivlenmiş ve yıldızlı mesajlar arasında kolayca geçiş yapmak için üç panelli yeni bir arayüze sahip olursunuz.WhatsApp gruplarındaki kaosun önüne geçecek kısayol geldiYeni WhatsApp beta sürümü, geliştiricilerin iOS uygulamalarını macOS'a taşımasına ya da her iki platformda da çalışabilen bir sürüm oluşturmasına izin veriyor. Mac, Catalyst üzerinde geliştirildiği için bu, uzun zamandır beklenen sürümün iOS'a geleceği yönünde de umut veriyor.Özgün macOS uygulaması, birkaç aydır TestFlight'ta var. Ancak bu, test kullanıcıları için yalnızca sınırlı bir alan sunmakta. Bugün itibariyle WhatsApp, tam bir beta sürümünde yer alıyor. WhatsApp internet sitesi üzerinden uygulamayı indirebilirsiniz. ![]() ꧁༺ 𝓣𝓾𝓽𝓪𝓶𝓪𝔂𝓪𝓬𝓪ğı𝓷 𝓼ö𝔃ü 𝓭𝓲𝓵𝓲𝓷𝓮, 𝓿𝓮𝓻𝓮𝓶𝓮𝔂𝓮𝓬𝓮ğ𝓲𝓷 𝓼𝓮𝓿𝓰𝓲𝔂𝓲 𝓴𝓪𝓵𝓫𝓲𝓷𝓮, 𝓶𝓾𝓽𝓵𝓾 𝓮𝓭𝓮𝓶𝓮𝔂𝓮𝓬𝓮ğ𝓲𝓷 𝓲𝓷𝓼𝓪𝓷ı ö𝓶𝓻ü𝓷𝓮 𝓴𝓸𝔂𝓶𝓪𝔂𝓪𝓬𝓪𝓴𝓼ı𝓷. ༻꧂
|
|
|
|
![]() |
|
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | Arama |
| Stil | |
| Forum | Bilgilendirme |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.6 Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd. Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1 Forum Barinma ve Kurucusu: www.ozlubilisim.com İRCForumun.NET Forum Sahibi: karizma_ |
|